Zwroty i reklamacje
Reklamację może złożyć każdy klient zarejestrowany w naszym sklepie, posiadający konto oraz zrealizowane zamówienie. Reklamacje można składać pod adresem drukarni sklep@perfektdruk.pl, bądź pod numerem telefonu:
+48 61 861 11 81
1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie muszą być zgłoszone kurierowi w momencie odbioru towarów. Odbiorca zobowiązany jest sporządzić protokół reklamacyjny z udziałem kuriera firmy transportowej dostarczającej przesyłkę.
2. Reklamację można złożyć w ciągu 7 dni roboczych od daty odbioru przesyłki. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Rozpatrzenie reklamacji trwa do 7 dni roboczych. W przypadku gdy reklamacja zostaje uznana, pełen nakład zareklamowanego zamówienia musi zostać nam zwrócony, w tym celu, na nasz koszt wysyłamy kuriera po odbiór towaru. W przypadku uznania reklamacji, możliwe jest jedynie powtórne wykonanie usługi.
3. Drukarnia Perfekt Poznań nie bierze odpowiedzialności i nie uwzględnia reklamacji związanymi z błędami w projektach przesłanych przez Klientów.
4. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.